![](/wp-content/themes/yootheme/cache/5f/rnids_050624_tw1024-5f5e5140.jpeg)
U Srbiji 75,6% firmi ima veb-sajt
![U Srbiji 75,6% firmi ima veb-sajt](https://nstatic.net/416/36805416cniekg.jpg)
Ilustracija (Foto: RNIDS) Upravo objavljeno istraživanje Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) dalo je uvid u korišćenje digitalnih tehnologija u preduzećima koja posluju u Srbiji.
Rezultati pokazuju da 75,6% firmi u Srbiji ima veb-sajt, pri čemu se ovaj procenat povećava sa dužinom poslovanja firme. Najveća zastupljenost veb-sajtova je u sektoru proizvodnje (83,5%) i trgovine (80%), dok je u uslužnom sektoru čak 30,21% firmi bez veb-sajta. Zahvaljujući jednostavnosti korišćenja i dostupnosti platformi, društvene mreže su postale glavni kanal komunikacije za preduzeća svih veličina, od preduzetnika (89,29%) do velikih kompanija (70,59%), ali