Bojkot je uspeo, opada prodaja „Koka-kole“ u Aziji
Kompanija pokušala reklamnom kampanjom da se distanciraju od Izraela ali se sve završilo neuspehom i uklanjanjem reklame
„Koka-kola“ beleži pad prodaje a kao glavni uzrok navodi se bojkot potrošača američkih kompanija zbog podrške SAD Izraelu. Organizatori reklamne kampanje u Južnoj Aziji pokušali su da distanciraju „Koka-kolu“ od Izraela, ali se ovaj pokušaj završio neuspehom i postao primer nesposobne reklamne komunikacije, piše „Vašington post“. Kada je ovog leta počela da opada prodaja „koka-kole“ u delovima Bliskog istoka i Azije zbog bojkota navodnih veza korporacije sa
Ključne reči
Komentari
Na Naslovima koristimo „kukije“ za što bolje funkcionisanje sajta,
pamćenje korisničkih podešavanja i prikaz prilagođenih oglasa.
Kliknite ovde ako želite da saznate više kako Naslovi koriste ove podatke.
pamćenje korisničkih podešavanja i prikaz prilagođenih oglasa.
Kliknite ovde ako želite da saznate više kako Naslovi koriste ove podatke.